piątek, 24 lutego 2012

Deser czekoladowy z bananami i Oreo


Dawno temu zrobiony by czekoladowo uprzyjemnić wieczór...Ta 1 porcja którą zrobiłam jest niesamowicie zapychająca i kaloryczna, zatem polecam zdecydowanie rozdzielić na 2... Powstałe pod wpływem chęci połączenia czekolady i Oreo, zanim w moje ręce trafiła Milka Oreo, niedostępna niestety w Polsce.

Przykro mi, że jakość jest tak fatalna, jak zwykle okazało się długo po zrobieniu zdjęć i zjedzeniu deseru że 90% jest rozmazana...

Przepis jest bajecznie prosty:

- 1 tabliczka czekolady (u mnie gorzka)
- tyle mleka, by osiągnąć pożądaną przez nas gęstość, u mnie 1,5 szklanki + dolewane w razie potrzeby
- 6 pokruszonych ciasteczek Oreo
- rozgnieciony średni banan

Rozpuścić czekoladę w kąpieli wodnej, dodać mleko i mieszając, ocenić czy gęstość jest odpowiednia ;) Po wystudzeniu zrobić w szklankach warstwy pokruszonych ciasteczek, czekolady i banana. Oczywiście świetnym dodatkiem do całości byłaby czapa z bitej śmietany!

Polecam :)

1 komentarz: